03 marts 2014

Pašu gatavots uztura bagātinātājs.

 Mana recepte veselības uzlabošanai.
Kārtējais malums manām veselīgajām brokastīm.
Uz to pavasara pusi kaut kas prasās tam organismam. Un tāpēc tapa malums no 28 ārstniecības augiem, augļiem, ogām un dārzeņiem.


Sastāvs: Divšķ. Asinszāle, Avenes laksti, Brūkleņu mētras, Bērzu lapas, Ceļmallapas, Dilles laksti, Mellenes mētras, Māllēpes lapas, Nātre, Pelašķis, Pīlādžu lapas, Smiltsērkšķu lapas, Upeņu lapas, Vīnogu lapas, Vībotne, Viršu ziedi, Vīgriezes ziedi, Pētersīļu laksti, Selerijas laksti, Puravs, Selerijas sakne, Pētersīļu sakne, Brūkleņogas, Pīlādžogas, Upeņu ogas, Aronijas, Ābolu mizas, Biete.

Pielietošana:
Maisījumu iebērt 1 ēd.k. glāzē kefīrā, tomātu sulā, paniņās, rjaženkā vai nesaldinātā jogurtā. Atstāt uz 10 min. uzbriest. (Var samaisīt ar klijām, linsēklām vai diedzētiem, kaltētiem graudiem). Lieto aizvietojot vienu ēdienreizi. Es tādu ēdu vakarā vakariņu vietā.

Tāds uztura bagātinātājs ir bagāts ar vitamīniem un minerālvielām, kas atveseļo organismu, un dod spēku un enerģiju. Iesaka lietot tiem, kas vēlas ēst veselīgi, notievēt, vai vienkārši aizņemti ikdienas steigā.
Veicina organisma atveseļošanos, stiprina imunitāti, ārstē vielmaiņu, kuņģa darbību, vēdera izeju.
Gatavoju draudzenei, un pie reizes sev arī - 10 dienas kurss ar vitamīniem, minerālvielām, šķiedrvielām. Slaidākai līnijai, veselībai un enerģijai.
Un viss ir pašu vākts un lasīts, kaltēts un malts.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru