14/07/2015

Jūras svētki Ventspilī. Citi izklaidējas, es strādā.

Jeb kārtējā radošā nodarbība Ventspils Jūras svētkos pie Galvenās bibliotēkas. 2015.

 Novadīju kārtējo radošo nodarbību ar jūras kokiem, akmeņiem un gliemežvākiem. Gatavojām jūras rotas un būvējām lielākus, mazākus kuģus.


 Pirmie radoši darboties gribētāji klāt.


 Un nepagāja ne dažas minūtes, kad mana darbnīca tika gāzta riņķī. Darboties gribēja daudzi. Ļoti daudzi, ka nespēju pat visu izsekot līdzi. Mani raustīja uz visām pusēm - kādam izurbt, kādam pielīmēt, kādam sasiet, kādam iemācīt flaķenes paņemt rokā, vēl kāds mugurā baksta - es ar gribu, es ar gribu, parādi man, iemāci man.


 Līdz ar to iesaistījās visi darbos.
Ar kāri i mammas darbojās ...




  i tēvi būvēja.



  Un tam visam pa vidu, mēģināju atcerēties arī kādu darbiņu iemūžināt.







 Daudzas ģimenes tik ļoti darbojās ar kāri, ka var dažiem redzēt, ka nav tās garažas vai šķūnīša pie mājas, kur tēvam blakus paasistēt un darīt tik elementāras lietas ar zāģi, ar urbi. Bij bērni, pieaugušie kam tā bija eksotika, kaut kas neparasts. Zāģēt, urbt un līmēt. Tāpēc daudzi darbojās tīri procesa pēc. Un ja vēl kaut kas galā iznāca, bija dubultprieks.
 Vēlāk arī vīrs ar bērniem pievienojās. Meita padarbojās. Dēls asistēja.

Bet neba viena tur biju. Blakus bija vēl dažas radošās nodarbības no bibliotēkas. Un muzikanti, kas spēlēja, dziedāja un priecēja apkārtējos.



 Kopumā jauki pavadīta diena.
 Novadīju nodarbību, kur daudzi, pat ļoti daudzi aizgāja ar paša pagatavotiem darbiņiem. Salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, tad šoreiz bija ļoti laba publika. Daudz pieklājīgāka par citām reizēm. Nekas nepazuda un neko kabatās nejauši :D neielika aizliegtu.
 Un pēc darbnīcas ar ģimeni vēl paspējām paši apmeklēt pasākumu. Paskatīties pēcpusdienā, kas vēl notiekas svētkos.
 Ja kāds gribēja darboties, bet netika. Nekas. Mani jau aizrunāja uz nākošiem svētkiem. Nākošgad tiekamies atkal tur pat, tai pašā laikā - jūras svētkos. :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru