14/04/2024

Kamol`laiks Gāliņciema bibliotēkā

    Sestdienas atpūta Gāliņciema bibliotēkā. Bibliotēkai iedibināts tāds jauks pasākums, kā Kamol`laiks, kas notiek reizi mēnesī. Šoreiz es tiku uzrunāta un uzaicināta padalīties ar saviem tamborstiķiem. Kā mani atrada? Blogdraugos ir spēks. Ramona no Ramona rada bloga atcerējās, ka esam vienā pilsētā un kaut ko joprojām rokdarbojos. 


   Tas lika man drusku saņemties, pacelt ārā savus nepadarītos darbiņus. Un nolēmu, ka mana tēma būs ap savu "gadsimta" projekta mandalas segu. Rādīju sešlapu puķītes tamborēšanas tehniku. 



   Jauka kompānija, iepazīti jauni paziņas, interesanti stāsti un idejas. Laiks paskrēja nemanot. Tā ir tā būtība tādām tikšanās reizēm. Darīt kaut ko radoši ārpus mājas, kompānijā, kurā dalīties ar stāstiem par adīšanu, tamborēšanu, pamācīties ko jaunu ne tikai citiem, bet arī man pašai. 



   Tā čalojot, atklāju ka ir vēl viens jauks projekts bibliotēkai, kurā arī es gribu pielikt savu roku. Bibliotēkā ir apskatāms kopprojekts (R)ADĪTS Gāliņciemam, līdz šim atnesto kvadrātiņu izstāde. Krāšņi, raibi, krāsaini 20x20 cm lieli gan adīti, gan tamborēti kvadrātiņi. Atzīmējot Gāliņciema bibliotēkas 70.gadu jubileju šovasar, taps koši mētelīši pie pašas bibliotēkas augošajiem kokiem. Visi, kas vēlas var darināt kvadrātiņus un nogādāt tos uz bibliotēku. Koku ir daudz, kam tiks darināti mētelīši, tāpēc par daudz nebūs.
   Kāpēc to darīt? Tāpēc ka radoši un krāsaini tiek izdaiļota pilsētvide. Šāds dzijas grafiti stils ir izaudzis jau diez gan plašā vispasaules kustībā. Var paskatīties aizsākumu te

   Man daži jau tapuši. Ar tām pašām mandalas segas puķītēm vidū. Šīs man liekās, kas segas krāsu salikumā vairs neiederas. Tāpēc, lai nepaliktu liekas, atradās vieta citam pielietojumam - kvadrātiņam.

   Starp citu, mūsu tikšanos arī pamanīja Ventspils televīzija. Nācās parunāt arī kameras priekšā. Reportāžu var meklēt Ventspils televīzijas ziņās.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru