25/09/2016

Suvenīru plaukts.

 Varu atrādīt savu kārtējo ideju, kas mitinājās galvā jau sen. Tagad bija iespēja realizēt.


 Sāku ar plaukta atzīmēšanu uz sienas. Ar līmeņrādi. Bērni palīdzēja pat turēt.
 Galvenais būvuzraugs pieskata vai ir precizitāte.


 Uzzīmēju pilsētas siluetu. Kāds nu man uz ātr rok sanāc, tāds būs labs. :D
 Visu kontūru nogruntēju. 


  Tad ar tāfeles krāsu nokrāsoju kontūru.


 Seši caurumi sienā, seši dībeļi, sešas skrūves, trīs plauktu turētāji un plaukts klāt. Un var sākt izkārtot suvenīrus.






  Ir, protams, ne tikai suvenīri. Arī dažādas piemiņas lietiņas un dāvanas.


 Tagad visi suvenīri ar paskaidrojumiem, kas no kurienes ceļojis, vienuviet. Var mainīt izkārtojumu, nodzēst uzrakstīto, pārlikt, pārrakstīt.
Mana oriģinālideja. Nekur nenoskatīju, bet kaut kā pašai ienāca tāds prātā.
Varbūt vēl kādam noder mana ideja. :)

3 komentāri:

  1. Arī šī ideja ir perfekta... un tiešām noskatīšanas vērta ;)

    Bet par to redzējumu, vai ne, es tam vairs nepievēršu uzmanību, jo esmu pāris blogos pamanījusi, ka tiešām ideja kopēta, bet cilvēks sit pie krūtīm- mana.. tad man jāpasmaida. Pinterestā vairs neeju, jo nav vairs interesanti... vairums rokdarbu, un etsijā darbi ir kopēti.. ieejot draugos saadītas cepures no pinteresta, tantes slāvē ka nenoklausīties :)))) ideja skaista, cepure laba utt... tikai nepērk neko no tās kaudzes :))) jo tādas jau ir visiem :)))))) tas pats ir tām latviskajām apaļajām šallēm... nu ada visi un pat tirgo visi :( žēl idejas autores...
    Remontos izmantojot idejas, tas ir savādāk, to tu nenotirgosi :)))))) un pat nevar tā burts burtā nokopēt :)))

    ai,es te iebraucu laikam par dziļu :))))

    Bet šī ideja man patīk..pat ļooti... visiem stāstīšu, ka Madaras blogā redzēju super ideju... tiešām super!

    Lai Tev jauka diena!

    AtbildētDzēst
  2. Man patīk ļoti tā bāka ar lodziņu ;)

    AtbildētDzēst
  3. Paldies par labajiem vārdiem. Kad zīmēju, tik pēc tam attapos, ka bāka īsti pilsētas vidū neatrodas. Bet man ir īpašā pilsēta, kur viss ir savādāk. :D

    AtbildētDzēst