02/07/2012

Mana jaunā Mēness rozes soma.

 Tāds man tagad būs nosaukums - "Mēness rozes soma". Un šī ir pirmā izlolotā soma, ko palaižu tautiņās.


Ilgi un rūpīgi strādāts, lolots un čubināts.
12 rozītes, 20 ziedlapiņas.


Odere ar ērtām kabatiņām. Un protams mana firmas zīmīte. (Ko joprojām izšuju ar oranžiem mulinē diegiem uz dzeltena auduma.)


Rokturis tik garš, lai ērti plecā nest.


6 komentāri:

  1. Teorētiski adekvāta cena būtu izejmateriāli+darbs (stundas x Y naudiņas), kur es stundas likmi sev izvēlētos tādu, lai, uz mēnesi rēķinot, sanāktu pietiekami pieklājīgs skaitlis.
    Praktiski tas bieži vien nozīmētu cenu, ko nevar atļauties pircējs.

    Ja man vajadzētu somu (un šī būtu man tuvās krāsās :D ), trīsdesmit es drošvien negribētu maksāt, bet līdz 25 diezgan droši. Tā kā es saku, ka pārvērtējusi neesi :)

    AtbildētDzēst
  2. Es tikai, Madara, varu piebilst, ka roku darbs nav samaksājams! Vienalga kādu cenu uzliekam, tā ir par mazu tam darbam, kas ir ieguldīts :(...

    Skaista somiņa! Lai aiziet pie īstās nēsātājas :)

    AtbildētDzēst
  3. nu pēc tādu formulu arī rēķināju, bet sanāca man 35 ls :D tādu toč neviens nepirktu. piekrītu Aijai, roku darbu neviens neprot vēl tik ļoti novērtēt. Te vietējo filozofija, ja taisi ko pats ar rokām tad tam jābūt vislētākam, ja neteiktu pa velti praktiski būtu jāatdod.

    AtbildētDzēst
  4. Anonīms3/7/12 22:58

    Bez šaubām, izšūtas birciņas pārdodamiem darbiem izskatās labāk un būs izturīgākas, nesīs Tavu vārdu godam! :c)
    Tādas var pasūtīt Rīgā firmā "Lenta". www.lenta12.lv
    Par precīzām cenām nepateikšu, jo pati neesmu sūtījusi, bet mana vecmāmiņa šad tad tur pasūta.

    AtbildētDzēst
  5. Mana draudzene pasūtīja etsy http://www.etsy.com/shop/hobbytime?ref=exp_listing
    pagaidām apmierināta. varbūt vēl tur kādu līdzīgu var pasūtīt ar oranžu!!

    AtbildētDzēst
  6. oi meitenes, paldies par noderīgo informāciju. ļoti noder :)

    AtbildētDzēst