22/01/2018

Iedvesmas grāmata.

   Tāds ilgāks pārtraukums ir bijis kopš pēdējā ieraksta. Nekur jau neesmu pazudusi. Blogs ir aktīvs, vismaz man tā gribās domāt. Jo domās rakstīju gandrīz katru nedēļu pa kādam rakstiņam. Tikai līdz tai realitātei netiku.
   Kur tā realitāte pazuda? Darbos. Kopš augusta biju iesaistīta jaunajā darbā jaunu amatu apguvē. Un jau 3 mēnešus oficiāli esmu jau citā darbā. Precīzāk būtu teikt dienestā. Ne pilnībā atpakaļ dienestā, bet tomēr. Darba daudz, informācijas vēl vairāk, un mācīšanās mega daudz. Bet tas ir tas, kas man patīk. Un es daru to, kas man patīk. Un tas jau galvenais.
  Rokdarbiem mazāk laika atliek, bet vienu es beidzot dabūju gatavu. Sen lolotu, sen sapņotu. Savas idejas, pierakstu, piemiņlietu, domu un visādi citādi iedvesmojošas informācijas saturošu grāmatu. Un ne tikai lai saturs būtu interesants, arī čauliņai jābūt tādai.









   Ceru šis darbiņš iedvesmos mani uz turpmākiem rokdarbiem. Un parādīsies biežāk blogā ieraksti, nekā reizi pusgadā. :D 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru