23/04/2017

Pavasaris sākas ar zaļiem vitamīniem.

 Mans pavasara zaļumu veikals ir mans dārzs.
Pirmās nātres.


  Gārsas jaunās lapiņas.


 Skābenes.


 Gaiļbiksīšu lapas.


 Pirmie maurlociņi sadīguši.


 Izrādās pētersīlis ar labi pārziemojis. Salapojis nedaudz.


  Protams maurpuķītes ar lapām.


 Un pienenes jaunās lapiņas.


 Un tādi man šogad mazie salātiņi, kurus var notiesāt dažādās receptēs.


  Man sakapāti zaļie salāti labi garšo ietīti iekš suši.



 Man mazie lieli suši cienītāji. Tad šis ir veids, kā viņiem tos pasniegt.


 Smūtijs. Rjaženka + sakapāti zaļumi + linsēkas. Gards kokteilis.


 Un salāti. Man sakapātiem zaļumiem klāt paprika + ķirštomāti + zaļās olīvas un fetas siers. Ļoti gardi. Nekas vairs neprasās klāt. Man vismaz salāti ar mazuma piegaršu.


Gaidām pavasari zaļi un veselīgi.

1 komentārs:

  1. Es arī biju iesākusi savu gārsas salātiņu diētu, bet tie sniegi un aukstumi ir to apturējuši. Skatoties uz tavām iedvesmojošajām bildēm varbūt būtu jāsaņemas un jāiziet paplūkt...
    Labu apetīti un veselību!

    AtbildētDzēst