22/03/2015

Rok-raksta papīrs.

Rok-Raksta stafete no Baltā runča.
Uzrakstīt vienu bloga rakstu rokrakstā. Un nodot stafetē nākošam.







Rokraksta stafeti nododu Inesei un Aijai.

PS. Rokraksta lapas ir skenētas, iekš picasa3 apstrādātas tumšākas, lai pildspalvas tekstu izceltu.

3 komentāri:

  1. Kopš Baltais runcis Tev nodeva stafetes kociņu, ar nepacietību gaidīju Tavu rokraksta stāstiņu. Un beidzot sagaidīju un ar interesi izlasīju, bet špikerrokrakstu gan neatkodu :)) Jaunais papīrs ar diegiem ir lielisks!

    AtbildētDzēst
  2. Jā, sanāca drusku pavilkt garumā ar publicēšanu. Jo te slimības posms bija jāpārvar. Un tad vēl gribējās uz smukajām papīra loksnēm publicēt, kas ir jaunums manā papīru gatavošanā. Bet vienīgās, kas man bija, atdevu realizācijā uz Otro elpu veikaliņu Rīgā. Kamēr pagatavoju jaunas, izžāvēju, nopresēju - pagāja laiks. :)
    Jā špikerrokrakstu manu neviens nespēj atšifrēt. Es esmu konspektu konspekta meistars. Augstskolā vienīgo eksi ko nenoliku bija mikroekonomika. Iedomājies, visu studiju lekciju galvenās formulas saspiedu vienā 4x2 cm lapiņā, ieliku pildspalvā, un pie galda ar skolotāju, aci pret aci, pārliku eksi špikojot deguna priekšā. :)))

    AtbildētDzēst
  3. Man arī gadījās būt tuvumā, kad pieņēmi stafeti;) Uzreiz nāca prātā, ka nu tas noteikti būs rakstīts uz Tevis gatavotām lapām:)
    Mjā, man arī neizdevās atšifrēt špikeri...

    AtbildētDzēst