22/02/2012

Ja krītiņi salūzuši.

 Vesels spainītis salūzušu krītiņu. Nezināju ko darīt. Jau kaudze ar laiku tika izmesta. Un tagad kožu pirkstos.
Kaut kur neta dzīlēs redzēju, ka kausē silikona formiņās kopā, veidojot dažādas figūriņas.


Un radās man ideja. Piemeklēju trauciņus. Ieliku katrā pa kaudzīti. Apmēram krāsu gammas saskaņojot.
Un ieliku cepeškrāsnī vidēji uz 70 grādiem karsēties. Desmit minūtēs visi krītiņi bija viendabīgā masā.


Izņēmu ārā. Un tik pat ātri, pie vēsā loga, uz palodzes sacietēja.


Tad ar virtuves nazi pārzāģēju. Un gatavs.
Atkal krītiņi darba kārtībā.


Varbūt drusku neparocīgāki turēšanai. Bet maziem jau tas netraucē izpausties "mākslā". :D


Bija pat doma no follija izlocīt formu. Der arī viegli plastmasas tipa trauciņi, jo 60 - 70 grādos šie nesakūst.


Un zinu, ka šie nav pēdējie krītiņi mūsmājās. Būs vēl, un būs daudz salūzuši. Tāpēc meklēšu labākus trauciņus, kas kausējot varētu jau uzreiz izveidot parocīgus zīmēšanai.

Ps. Izdomāju, no cietējošās pastas vai no māla sataisīšu vajadzīgās formas. :D

13 comments:

  1. Jā, man arī šis atlikts pie darāmajiem darbiņiem. Bet vēl priekšā, jo mans dēliņš (2+) zīmē salīdzinoši nesen un vēl nav tik daudz krītiņi salauzti. Bet - krājas, krājas! :c)
    Starp citu, Tevis veidotā forma pēc alternatīvām pedagoģijām ir pareiza, jo var klāt laukumus.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā esmu redzējusi tos plakanos. bet doma galīgi nebija tādus veidot :D

      Dzēst
  2. Es jau gadiem prātoju par formu. Pagaidām esmu apstājusies pie tukšas šokolādes konfekšu kastes, bet mani attur divi jautājumi:
    1) vai kaste neizkusīs,
    2) vai nebūs neērti turēt tādas krītiņu konfektes.
    Un tā nu es gaidu, kad radīsies ideja, bet Tu tikmēr jau ķeries pie darba.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā arī ilgi domāju par formiņu. bet tad parasto siera trauciņu izmantoju. to pašu ko ziepītēm :)) bet doma no cietējošas pastas uztaisīt formu.
      no šokolādes tas plānais gan varētu sakust. vai vismaz deformēties. jo tas ir ļoti plāns :)

      Dzēst
    2. bet ja domā papīra kastes, tad gan labāk ne. tā masa iekausēsies iekšā, saslapinās papīru, nost nedabūsi, un vēl var pārmirkt.

      Dzēst
    3. Nē, nē, es domāju, piemēram, "Laimas" asorti konfekšu kastes. Bet laikam gan būtu par plānu. Tavs variants ir labāks, vienīgi manējie jau ir par lielu, lai viņiem patiktu tik resni krīti. :D

      Dzēst
    4. īstenībā tā māk bērni pārsteigt ar to kas patīk un kas ne, ka pat jāpabrīnās. vaig tik piedāvāt, un nedomāt kas kuram vecumam der ;) es jau sen uz to senskatos. jo savādāk Markusam vēl joprojām būtu jāspēlējas ar grabuļiem, jo pārsvarā viss ir atļauts tik no 3 gadu vecuma :D un puzles lieka kas domātas 7-gadīgiem :D

      Dzēst
  3. Paldies par ideju,man ļoti patīk!

    AtbildētDzēst
  4. Vot tā tik ir ideja!!!! Paldies! Drīz būs aktuāli, jo daļa jau saplīsusi, daļa uz robežas.
    Paldies!

    AtbildētDzēst
  5. Lai veicas kausēšanā ;)

    AtbildētDzēst
  6. Jā, šī ir super ideja! :))) Mūsmājās izmantojamo krītiņu kaudze ik pa laikam sarūk līdz mazizmēra salūzušiem gabaliņiem:D tagad pēc Tavas receptes varēsim pārveidot par feiniem pašradītiem krītiņiem! :))

    AtbildētDzēst
  7. Kolosāla ideja!!!!!Labi,ka aizvakar neizmetu ārā salauzītos krītiņus.
    Un tikko arī izmēģināju,tik cepeeškrāsnī man viss gandrīz sakusa,tapēc mēģināju vāroša ūdens peldē,vienreizējos plastmasas trauciņos.Sanāca!!!!Fantastiski! Linda

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, tur jāskatās kādi trauciņi. man tie svaigā siera trauciņi izturēja 60 - 70 grādus cepeškrāsnī. Bet arī bija ienākusi doma par ūdens peldi, kad kausēju. laba alternatīva ja nav krāsns :D

      Dzēst