27/08/2011

Uzrīkojam aroniju ballīti? :)))



Kad vidusskolā mācījos, gāju zirgkopju un jāšanas sporta treniņā. Trīs gadus dienu no dienas biju kopā ar savu kolosālo ķēvīti Aroniju.

Žēl ka nav bildes ar viņas kopā. Šo pievācu no personīgās lietas Aronijai. Kāds zemnieks pārdeva ķēvi Zūru Lauksaimniecības skolai.

Mīļvārdiņā saukta par Ronīti, bija uzticīga, mīļa draudzene. Jau pa gabalu bubināja, kad izdzirdēja manu balsi, kaut mani vēl neredzēja. Ganībās joņoja visam laukumam pāri pie manis, kad pasaucu. Tā bija uzticība un draudzība uz mūžu.
Tāpēc ar aronijas vārdu man vienmēr asociējas kaut kas gaišs, jauks un mīļš.

Un te nesen ...
... tik necerēti daudz aronijas uzgāju mežmalā savvaļā augot. Krūms pie krūma, jauni mazi krūmiņi, un visi kā viens, pilni ar lieliem melniem ķekariem :))


Sanāk man ko tējās ielasīt. Un tad sāku domāt, ka vajadzētu takš vēl kādas receptes izprovēt, ko no viņām var gardu pagatavot.
Rakājos pa netu, uzgāju dažas interesantas receptes izmēģināšanai. Un droši vien ir daudziem savas īpašās receptes, ko garšīgu pagatavot no ogām.
Īstenībā, oga ir ļoti vērtīga, bet nepelnīti noniecināta. Daudziem nepatīk tā garša. Un godīgi sakot, diez vai es ar varētu katru dienu saujām ogas saēsties, lai organisms sasmeltos vitamīnus.

Tāpēc - Rīkojam balīti!?

Katrs, kam ir kāda interesanta recepte aicinu padalīties. 
Liekiet komentāros linkus uz saviem blogiem, lai varam sekot līdzi, kas ko izprovē. 
Bet kam nav sava emuāra - rakstiet man uz e-pastu (madara-sp@inbox.lv),ieteicams ar bildi (vai vairākām ieskatam), un ielikšu receptes blogā, galējā apkopojumā. 
Pirmo bildi var izmantot katrs savā blogā pēc ieskatiem.

Par cik tik sākusies aroniju laiks, tad kādas trīs nedēļas jau varam rīkot recepšu apkopojumu.
Līdz 17.septembrim?
Ko sakāt?
Atbalstīsiet mani?
:D

2 komentāri: