20 aprīlis 2015

Malkas talka.

 Uz Lutriņiem pie draugiem. Kārtējā talka. Bija kartupeļu, būs sējas talka. Bet šajā nedēļas nogalē malkas talka.


 Riko ar iesauku Federiko, tik viesmīlīgs un laimīgs, ka visu laiku gribēja par klēpju sunīti būt.


 Bērniem atkal tikšanās, un jaunu mantu apskates.


 Bet mūsu uzdevums pabarot malkas gādātājus.





  Kamēr pusdienojas, mēs ar bērniem apskatīt apkārti un meklēt zaķskābenes.
Jo "Kas te, Es te" bija runa par kāpostiem, kas aug mežā. Jāzīmē bija mazajiem, un man jāsūta zīmējumi uz raidījumu. Bet dzīvē takš arī vajag redzēt.
Gājām meklēt, pie reizes apskatot visu kas interesants.






Un atradām tik 3 zaķskābenes. Bet pietiekoši, lai redzētu dzīvē un apēstu tās pašas. 


  Bet man citi prieki. Puķes. Krāšņums, ko mežs dod jau pavasarī.









  Diena noslēdzās kā nākas, ar gardumiem pilnu vēderu.


 Bet nākošā dienā sadotās, sadāvinātās un saraktās puķes pilna mašīna.


 Pilna mašīna kūdras, puķu stādu un sīpolu. Saraku pāris puduriņu meža zilās vizbulītes, bet arī man sadeva dāvanā dažādas dārza puķes, tai skaitā sniega rozes ceru.
 Daiļosies arī mans dārzs par pāris puķēm vairāk.
 Bet patiesībā bija stāsts par malkas talku. Jā malku sagāza. Tik cik vajag nākošai kurināšanas sezonai. Plāns izpildīts.Vīrs ar baudu atcerējās vecās meža darba iemaņas.

6 komentāri:

  1. sunim iesauka garāka par vārdu. :) Bieži negadās! :) Forši ieraudzīt vēl kādam tādu pašu brūnīti.: )
    O, forša doma- man arī vajadzēs pie kādas kaimiņienes stādu apmaiņā doties :)
    Klau- mēs vienreiz uz Kasti Esti sūtījām zīmējumu, bet tā arī nesagaidījām to raidījumu, kad putnu barotavu zīmējumus atrāda. Vai tev ir jausma, kad tie zaķskābeņu zīmējumi tiks rādīti?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Suni iesauca mans vīrs. Viņš izskatoties pēc itāli :D Tā no Riko tapa Federiko :D
      Es pirmo reizi, bērnu pierunāta, sūtīju uz raidījumu. Pat nestādos priekšā kad rādīs. Tagad katru raidījumu skatāmies un gaidām. Labi ka mums Lattelecom arhīva iespēja, tinam atpakaļ un skatāmies. Pirms tam bērniem pat neinteresēja šis raidījums, kamēr netīšām noskatījās par pūci un kāpostiem. Tagad liek katru raidījumu man likt skatīšanai.
      Gaidām zīmējumus. :)))

      Dzēst
  2. Nu feina jums talka bijusi,bet pastaiga pa mežu man vislabāk patika.Pati mīlu mežus...
    Un kad ieraudzīju vizbuļus-ziļos un dzeltenos,spēju tik nopūsties,jo tos laikam pēdējo reizi redzēju tik Latvijā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Apsolos biežāk priecēt ar mežu un pļavu bildēm, lai vismaz aci var priecēt. :)))

      Dzēst
  3. Talka un pastaiga izskatās lieliskas:)
    Man pašai vislabāk patīk tieši tie darbi, ko var veikt talkas veidā, ar acīmredzamu rezultātu, var uzsist lepni uz pleca un pēc tam ir miers uz ~gadu. (Malka, meža kopšana, lapu grābšana, ražas novākšana..) pretstatā ikdienas darbiem, kuri jādara atkal un atkal - ēst gatavošana, mājas kārtošana, ravēšana..
    Un man ir jautājums. Vai zini kas ir tā puķe starp zilo un dzelteno vizbulīti? Atradu tādu pie mājas šogad, nekad iepriekš neatceros redzējusi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mums arī un ne tikai talkas patīk. Pretstatā ikdienas dzīvokļa dzīvei, (kamēr mums pašiem nav mājas, bet ir tik iekopts mazdārziņš), labprāt braucam pie draugiem ciemos un daram visu ko vaig un pat vairāk. Pat varam ravēt, ja vajag. :D
      Vot nezināšu pateikt kas par augu tas jocīgais. Atradām un domājām, kas tas ir. Droši vien vieglāk būs pateikt kas tas ir, kad izaugs un sazels. Jo šinī stadijā tik atgādināja sārtu zarnu kaudzīti :D

      Dzēst