19 decembris 2014

Spēļu, rotaļu istaba mazajiem. Svinības un eglīte.

 Varu pastāstīt par vienu jauku spēļu istabu mazajiem, kas atvērta Ventspilī, dažādām ballītēm un svinībām.
Šo telpu izīrē mana draudzene. Un mani bērni to jau kārtējo reizi ir izprovējuši, un atzīst par ļoti labu esam.


 Atrodas Ventspilī Ģertrūdes ielā, Ģertrūdes nama otrajā stāvā.


  Telpā ir liela atrakcija bērniem. Slidkalniņš, bumbu vanna, trubas un trepes. Ir kur ložņāt, kāpelēt un slidināties.



Stūrītis dažādām spēlēm un rotaļām.


 Un divas papildtelpas. Viena ir bērniem zīmēšanas istaba, kurā atvilkt elpu pēc izskriešanos. Otra "akvārijs" vecākiem. Spēļu zālē arī ir liels galds ar soliņu. Kur var uzklāt kārtīgu svinību galdu, kur maziem našķēt un padzerties.


 No akvārija vecāki var vērot, kā tad tie mazie ķipari uzvedas, un tanī pašā laikā sēdēt nelielā klusumā no bērnu ālēšanos pa spēļu istabu.


  Šo istabu kārtējo reizi ieprovējām pēc eglītes, kas bija Markusam grupiņā. Sākumā oficiālais pasākums - eglīte, kur šogad, man par laimi, nebija maska jāgatavo. Jo bija pidžammu ballīte.


 Oficiālā pasākuma beigas - un aidā visa grupiņa atpūsties uz spēļu zāli.


 Bērni varēja atpūsties, izspēlēties, izpriecāties.



Kad skriets tik daudz, ka vairs nav jaudas, var mierīgākas rotaļas izbaudīt.


 Vai vienkārši pazīmēt.


 Vēl uzrīkojām mazajiem jauku izklaidi - sejas apzīmēšanu. Rindā stāvēja uz taureņiem un zirnekļcilvēku maskām.



 Jauki pavadīta eglīte. Bērni atpūtušies un izklaidējušies. Man viena eglīte pavadīta. Priekšā otra. Tur gan man masku šūšana Maritai. Bet par to nākamreiz.
P.S. Un ja interese par spēļu zāli, ko izīrēt mazo viesībām Ventspilī, padodiet ziņu, iedošu kontaktus.

2 komentāri:

  1. Sveiki, varat ludzu atsutit bērnu spēļu zāles ipašnieces epastu vai ja tāds nav tad telefona numuru? Mans nr.29589679

    AtbildētDzēst
  2. Sveiki, varat ludzu atsutit bērnu spēļu zāles ipašnieces epastu vai ja tāds nav tad telefona numuru? Mans nr.29589679

    AtbildētDzēst