26 februāris 2014

Aksesuārs matiem priekš baleta.

 Jeb kā lai savādāk nosauc cepurīti, ar ko noslēpj garos matus meitenēm, kas iet baletā. 



 Tāda tā cepurīte gala rezultātā. Iztamborēts ziediņš, tad apkārt tāds kā tīkliņš. Un tad piepirku klāt mežģīnītes - viena ar gumiju, otra parasta. Ar kurām izveidoju vēl skaistāku.


 Un piespraužot ar sprādzēm, tiek noslēpti garie mati. Šādi tas izskatās dzīvē.


 Un kāpēc tas viss?
Tāpēc, ka mana jaunkundze paziņoja, ka grib iet baletā. Un vai es varu liegt?
Tētis pa pus Rīgu tērpu sagādāja. Mamma piedarināja klāt atlikušo, un Marita var iet uz iemīļotajām nodarbībām ar pilnu ekipējumu.


Cepurītes ziediņam izmantoju šo iekš Pinterest atrastu shēmu.
Ļoti interesants un skaists tas ziediņš iznāk.

4 komentāri:

  1. Un tomēr cepurīte!!! Es bērnībā visu laiku gribēju balerīnas kleitiņu, bet ne dejošanai. Biju redzējusi zīmējumu, kur lapsa tādā kleitiņā un uz tās saliktas visādas lietas, kā uz galdiņa:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. It kā ir cepurīte it kā nav. Grūti tā pateikt. Jo citām meitenēm vispār tas aksesuārs ir pavisam maziņš, izskatās kā matu gumija tik ar tīkliņu vidū. Manējai tāda nedaudz lielāka sanāca.
      Man meita starā par baletu, pēc katras nodarbības paziņo, ka grib vēl un vēl ...:))

      Dzēst
  2. Super!!!Es,starpcitu,pamanīju to B burtu,tik nevarēju izdomāt kas tur taps...Foršs aksesuārs topošai balerīnai:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu re kāds tomēr pamanīja to B. Tik es domāju, ka varētu minēt beretes vai ko tamlīdzīgu :D

      Dzēst