07 aprīlis 2013

Pica ar "ķūningu", un kārtainās mīklas groziņi.

 Cepu picu. To jau vairāk vai mazāk katrs prot. Bet izprovēju vienu mazu niansi.
Kad izrullēju mīklu un ieliku savā iecienītā silikona formā, man palika labi daudz malas pāri. Un tad man iešāvās prāta - ietīt sieru mala garozā.
Vienkārši sagriezu sieru garenos kubikos, un saliku pa apli, mīklu atlocīju atpakaļ, un saspaidīju iekšpusē.


Un tad pilda ar ko sirds kāro un cep gatavu. Man bija olu - spinātu pica. (Jā tās daudzās neapēstās vēl lieldienu olas :D).
Ideāli. Garšīga, kraukšķīga garoziņa picai, kur vidū mīksts staipīgs siers. Mmmmmm .....


 Un vēl kāds ātrs našķis, kas man iešāvās prāta.
Parastā, pirktā kārtainā mīkla. Izklāju strēmeli izrullēju, un tad iedomājos izmantot savu pannu ar iedobēm. Sagriezu kvadrātos mīklu, saliku, iespiedu nedaudz iedobumā, un tad krāmēju iekšā ko tik sirds kāro. Manā gadījumā bija, iztīrīt augļu trauku, un izlietot bērnu skādētās brokastu pārslas. :)))
Sagriezu vienu kivi un ābolu sīkos gabalos. Tad vēl zemesriekstu sauja atradās, saspiedu krūzē un sakaisīju. Vēl sauja brokastu pārslu, un pāri pārlēju šokolādes mērci. (Arī ar medu esmu cepusi).


 Spiežam stūrus ciet un cepam gatavus,


Tādā veidā cepti, mīkla saglabā visu pildījumu sevī, nevis izlīst pa cepampapīru.
Ātri, gardi, vienkārši. :)))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru