28 februāris 2013

Pavasaris t-kreklos.

 Man pavasaris iesācies kā otrā pārstrāde.
Iesākumā varu atrādīt, ko sastrādāju ar saviem t-krekliem.

Garlaicīgs ... un vēl sabojāts. 


Un te jau nedaudz glaunāks.


 Aplikācija uzšūta virsū.


 Ek kas par maisu. Starp citu vīra t-kekls.


 Un kā šāds?


Un te vēl mugura. 


Šajā variantā ieprovēju griešanas un pīšanas variantu.

 Pavisam garlaicīgs.


Un te jau uzprišināts. 


 Šis man vislabāk patīk, kā sanāca.


Ko lai te izdomā?


Tikai skaistas cakas apkārt un viss. (Starp citu nomontētas cakas no cita topika).


Ā vēl rokas noīsināju. Nepatika tās garās.


 Un te vēl viens bezformīgs t-krekls.


 Un šis man ar patīk. Ar košu krāsu apvienojumā.


 Dzīvē vēl jautrāks izskatās nekā bildēs.


Viss 100 % reciklēts. Arī aplikācijās izmantoti citi topiki un t-krekli.
Ievērtējiet kādi sanākuši.

12 comments:

  1. Vīīīī, kur superīgi!!!! Esam uz vien viļņa- es arī ar pārtapšanām rosos! Lai mums veicas!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Klusam varu pačukstēt - es gatavojos vienam pasākumam, un šie tikai ir iesākumā kā daži paraudziņi :D
      Būs vēl ;)
      Un redzēju arī Tavā blogā, ka pārveido daudz lietas. Superīgi. Lai mums abām veicas :)))

      Dzēst
  2. Superīgi! :) Es jau pie sevis tieši nodomāju, vai tik nav minētā pasākuma sakarā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ir ir Aija ;)
      tai pašā sakarā.
      tagad cita "ōpera" japameistaro :D

      Dzēst
  3. Tu esi raženi pastrādājusi! Visi sanāca tik forši! Būs vien man arī jāsāk uzlabot šūšanas prasmes, gan pie tevis, gan Annas blogā saskatījos tik daudz foršas idejas!!!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šis viss pat praktiski ar rokām ir iespējams izdarīt, tik ar adatu un diegu. Un galvenais iesākt. tad rokas neapstājas. :)

      Dzēst
  4. Paldies par idejām un iedvesmu... Arī man skapī ir pāris garlaicīgi T-krekli, kurus tagad, iedvesmojoties no Tevis, tuvākajā laikā atjaunināšu ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Labprāt pat redzētu pārvērtības :D

      Dzēst
  5. Nu tev fantāzijas lidojums! Ļoti jaukas pārvērtības. :)

    AtbildētDzēst
  6. Vai ir kāda tāda lieta uz kuru tev NAV talants?? ;)

    Es atkal nesen izrevidēju savas *ilgi marinētās* drēbes uz pārveidošanu, izmantošanu, bet sapratu ka nekas nenotiks un daļu izmetu ārā... :( Nu nevar gadiem skapi aizņemt, ir jāsaprot savas stiprās vietas un talanti un jāatšķir tie no vājajām :D :D

    AtbildētDzēst
  7. Superigas Tev kreklu parvertibas & Tev pavisam noteikti uz so lietu ir talants. :)
    Mans favorits tas ar sirsninju un roza banti, kaut vispar katrs ir tik fors.
    Viss-eju es ar kadu vientulu kreklu meklet.

    AtbildētDzēst