14 jūnijs 2012

Tamborēts džemperis man.

 Reku šeku, un tapa man arī džemperītis. Pavisam vasarīgs. Manā mīļākā krāsā.


Atradu smuku musturiņu. (Šeit.)


Sāku tamborēt, pat nezinot iznākumu.


Un tad arī atradu modeli, no kuras smēlos tālāko ideju. (Šeit.)


Ar trīm podziņām priekšā. Tīri dekoratīvi. Neko nepogā. ;)
Dzija palika pāri tikai 30 cm gals. Ja būtu vairāk bijis, tad garākas rokas patamborētu. Vismaz līdz elkonim.

9 komentāri:

  1. Madara, tu vispār kaut kad arī guli?spriežot pēc taviem darba apjomiem, nē!:)
    superīgs džemperīts un ļoti vasarīgā krāsā, kas tev piestāv:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. paldies :)
      guļu un atpūšos daudz. savādāk arī nemaz nevaru slimojoties :) bet pirkstiņi tik negrib mierā palikt. tie tik kust un kust ..... :D

      Dzēst
  2. Veseļojies un skaista jaciņa, man ļoti patīk gan krāsa, gan modelis, gan kā Tev tā piestāv! :)

    AtbildētDzēst
  3. Tik jauka un starojoša izskaties! Simpatizē ideja par podziņām, kas nepogā, un džemperīti, kas izskatās pēc jaciņas. Oranžā ir arī mana mīļākā krāsa :) Lai labi (ilgi) un priecīgi valkājas + oranžais dod spēku ātrāk atveseļoties!

    AtbildētDzēst
  4. Un mana mīļākā krāsā! Ļoti smuka un labi izskatās!

    AtbildētDzēst
  5. Modelis nudien feins, man patīk! Tev tiešām piestāv šī krāsa ;)...ne velti Tava mīļākā :)

    AtbildētDzēst
  6. Man patīk!!! Un Tev tik ļoti piestāv!

    AtbildētDzēst
  7. Ļoti feins, veiksmiigs modelis , skaists raksts un labi izskataas!super!

    AtbildētDzēst
  8. nu re daudziem izrādās oranžā tuvu sirdij :)))
    un re - pat veseļo. laikam zemapziņa lika vilkt no kasti (čemodāngalda) ārā šo dziju un sacakot :)))

    AtbildētDzēst