13 novembris 2011

Dzeltens, silts un mīksts džemperītis meitēnam

 Pagājušo svētdienu uzsāku, un šajā svētdienā pabeidzu Maritas specpasūtījumu - džemperi. Viņa izvēlējās dzijas kamolu, krāsu, un man tik atlika tāds nieks, kā uztamborēt :))))


Kad sāku tamborēt, pat nestādījos priekšā kas sanāks. :D


Sāku tamborēt no viduki uz leju. Tad ar īsajiem stabiņiem pietamborēju augšējo vestīti. Un tad klāt rokas.


Bet par cik musturs pamatā ir tāds, kuru  grūti sašaurināt. Tad pašus roku galus noadīju un piešuju. Lai cieši piekļautos rokām klāt adījums.


Un pašās beigās vēl akcentiņam puķītes pie apkaklītes, un jostiņu ar ietamborētām koka bumbiņām.
Ideāli ievērās tanīs spraudziņās, kas izveidojās starp dažādajiem tamborējumu stiliem viduklī.
Sanāca tādā īpatnējā stilā džemperītis.


Bet tamborēju šoreiz ar - tādā neierastā stilā. Vismaz man tādā netradicionālā veidā. Un vēl adījumu ar tamborējumu kopā salaidu :)
Galarezultāts - ļoti, ļosti silts un mīksts džemperītis, kas lieti noderēs aukstajai ziemai.

6 komentāri:

  1. Saulains un skaists! tieši novembrim atbilstošs- ienes krāsas un gaišumu :)

    AtbildētDzēst
  2. Skaista jaciņa :) Man gluži kā Aijai liekas, ka krāsas ienes gaišumu. Lai labi valkājas! :)

    AtbildētDzēst
  3. Brīnišķīgi. Malacis! Džemperi uztamborēt, man tas liekas kaut kas bezgalīgi ilgs un grūts, adīšana, to es saprotu. :D

    AtbildētDzēst
  4. šis tamborrakstiņš ļoti grezni un meitenīgi izskatās, īpaši jau pie tik skaistas krāsiņas.

    AtbildētDzēst
  5. Izskatās ļoti silts un saulains džemperītis! Un mazajai šķiet pašai arī ļoti patīk:)))

    AtbildētDzēst
  6. paldies pa komplimentiem manam darinājumam :D
    jaunkundzi to dien nevarēja džemperi novilkt, kamēr pašai palika karsti un novilka. mazā priecīga par jaciņu. un man ar līdz ar to prieks ka tiks nēsāts :))))

    AtbildētDzēst