22 oktobris 2011

Galdauts.

 Pēc trīs dienu tamborēšanas maratona esmu tikusi pie kārotā galdauta savam jaunajam galdam.
Man tāds viss iekš pelēku ir sanācis.


Iesāku ar malu atšūšanu. Un tad domāju ko darīt tālāk. Izpētīju šo blogu, lai smeltos idejas, par apcakotām sedziņu maliņām.
Un tad darījos tomēr pa savam, kā nu man ienāca prātā - kā vajadzētu :))) Jo pirmo reizi ko tādu daru - aptamborēju audumu, un tamborēju ar pērlītēm iekšā.
Dziju ievēru adatā, un nošuju visu malu ar pārtraukto diegu. Salocīju galdautu tik reizes, cik gribēju kādu smuko efektu malās, un iediedzu krāsainu dzijas atzīmi visos stūros. Kad izklāju, ideālos attālumos bija izkārtojušās atzīmes. Nevajadzēja ne mērīt, ne skaitīt ne rēķināt. :D


Tad uz dziju savēru virsū pērļu virtenes noteiktā skaitā, cik katrā dekoratīvajā tamborējuma vietā ietamborēšu pērles. Ļoti precīzi tas gan ir jādara. Gan skaits cik pērļu, gan vieta no kurienes uzsākt.
Un tad sākās ilgstošā tamborēšana, ar pērļu stumšanu uz priekšu.

Tā tamborēju, un tamborēju uz pilnīgu aklo. It kā ideja bija galvā, bet reāli uz papīra izlikt nemācēju. Tāpēc darījos uz izjūtu. Arī tamborrakstu tīri uz izjūtu.

Un te jau galarezultāts.


Galdauts izmērā ir 1,48 x 2,16 cm.
Makten liels, pie kā ilgi nācās arī darboties.
Parēķināju, ka notamborēju gandrīz vienpadsmit metrus. Jo trīs reizes jozu apkārt galdautam. :D


It kā tās pelēkās pērlītes pazūd visā tai pelēkumā. Izceļas tik zaļās un caurspīdīgās, lielās galdautu stūros.
Bet arī tā būs labi. Man šis galdauts tāpat kalpo tikai kā pamata galdauts. Kad klāju galdus, mīlu vairākus likt vienu uz otra, efektam un skaistumam. Šim loma būs izcelt citus. :)))

14 comments:

  1. uhtiiiii :) Man siekala notecēja gan pie tā galdauta, gan saldā :)

    AtbildētDzēst
  2. kā man garšo biezpiena sacepums un kas par mērcītēm, mmmmm........

    AtbildētDzēst
  3. Man pat aptrūkās vārdi, kā lai pasaka par to galdautu. Burvīgs! Brīnišķīgs! Lielisks! Man ļoti, ļoti patīk.
    Sākumā samulsu par tā praktisko pusi - tāds darbs un krāšņums un ja nu kas pavisam nelāgs gadās. :D Bet tā ideja par galdautu kārtām un šo kā izceļošo elementu - lieliski! :)

    AtbildētDzēst
  4. Wow - Tev ir uzņēmība, tik skaists & liels. Un man ar uz ķīseli un sacepumu skatoties saskrēja siekalu pilna mute, cik gardi izskatās :)

    AtbildētDzēst
  5. Ārprāts, cik milzīgs projekts! Lauva!

    AtbildētDzēst
  6. Es laikam pārāk nogurusi vai blonda, bet tā īsti neiebraucu, kā tās pērles tur ir īsti jāver. Bet nu kārtējo reizi aiz sajūsmas noelšos par tavu darinājumu. Smukumsmukums:) Šitāds galdauts jāliek pūralādē nākamajai paaudzei!

    AtbildētDzēst
  7. paldies meitenes par komentiem :) pilnīgi lepna sajutos par paveikto :D
    Hela - galdautus tiešām klāju vairākās kārtās, Maritai uz jubileju pat rīs bija uzklāti. Šis pelēkais audums. Tad bordo mazais ar rakstu un virsū dzeltenīgi zeltīts organzas tipa galdauts. Efekts kas rada svētku sajūtu ;)
    Diāna - esmu pēc horoskaopa - lauva :D :D :D
    SB - pēles veru virsū uz tamborējamo dziju, un tad tamborējot pa kārtai ņemu pirmo pērli un tamborēju iekšā attiecīgā vietā, bet pārējaš stumju uz priekšu, kamēr atklal pienāk nākosāi kārta kur ietamborēt.
    šito knifu redzēju vienu reizi kaut kur neta dzīlēs vienā foto. aizķērās un piezīmēju sev šo ideju. tagad provēju, bez jebkādām insturkcijām un pamācībā, un re sanāca tomēr kaut kas.
    mēģināšu kaut kad tuvākā laikā mošk to fotogrāfijās kārtīgāk parādīt, ja vajag ;) man plānā jau otru darināt :)

    AtbildētDzēst
  8. Kolosāls darbiņš! Tās ietamborētās pērlītes tik skaisti izskatās! Un saldēdiens...mmmmm, man ari siekalu pilna mute :)

    AtbildētDzēst
  9. cik krāšņs - es biju domājusi, ka tikai ar mežģīni apšūsi un viss... Bet te tāds milzu darbs!!! Ļoti, ļoti skaists! Lai labi ilgi kalpo

    AtbildētDzēst
  10. Iespaidīgs un skaists darbs :)

    AtbildētDzēst
  11. Paldies meitenes :)))
    Inese - ar mežģīnīti būtu pa vienkāršo, un man gribējās pirmo reizi mūžā izprovēt auduma aptamborēšanu ar pērlēm. un zini, man iepatikās. jau plānoju nākamo :D

    AtbildētDzēst
  12. Neticami skaists darbiņš! :)) Iespējams ka pelēkās pērlītes izcelsies uzspīdot saules stariem, vai sveču liesmiņām. tiešām nespēju vien beigt sajūsmināties par Tavu skaisto galdautu! :)))
    Saldēdieni - gandrīz jāiet uz virtuvi:D Tik garšīgi izskatās!:)))

    AtbildētDzēst
  13. Paldies Inga :)) Pelēkās pērles nespīdēs. viņas ir tādas kā no akmens, izkatās.

    AtbildētDzēst