29 jūlijs 2011

Rokdarbu groziņš no otrreizēja materiāla

  Pēc labi padarīta darba pļavās, atkal uznāca kāre ko padarīt ar tamboradatu.
Ir reizes, kad visu vācu un krāju līdz sīkumam, bet tad uznāk lielā šķirošana un mešana ārā.
Ņēmu un revidēju, šķiroju un kārtoju savus audumu, dziju un visādu sīklietiņu plauktus. Un pagadījās viens audums, nu galīgi neizteiksmīgs. Atcerējos Aijas somiņas no plēstajiem audumiem :)))



Šķērēju kopā un tamborēju Skatos ar kamolu būs par maz ...
Ņēmu rokā jau nākošo audumu no plaukta. Šoreiz svārku odere aizgāja :)))

Un vēl nepietiek.
No somas tik tāda lēzena bļodiņa sanāk :D
Vilku nākošo drēbjgabalu ārā no plaukta. Šoreiz kleita tika sagraizīta.
Ideāli strādāt, ka ir kur uzreiz arī materiālu likt :D




Un tad nu beigās tomēr tiku pie iedomātā lieluma groza. Tamborēju diezgan stingri, ka turās gandrīz kā klūgu grozs :)
Ai kā mani kaitina, kad kaut ko cakoju, bet no manis kamols mūk :)))) Un ja steidzīgi jānoliek, tad domā kur tā nolikt, lai kas nenojūk.
Kārtīga taša sanāca man, kur glabāt savu iesākto un tapināto rokdarbu. Kur strādāt un likt visu, kas nepieciešams pie rokdarba :)))

6 komentāri:

  1. Forša! Man jau arī vēl padomā dažādi toverīši un tamlīdzigi šajā tehnikā :D

    AtbildētDzēst
  2. Man ļoti patīk!
    Es, redz, neiedomātos audumus sagraizīt, pat ja tie nepatīk, a ja nu noder. :) Bet vispār vajadzētu likt aiz auss un tiešām patukšot plauktus un galarezultātā dabūt tik foršas mantu glabātuves.

    AtbildētDzēst
  3. tieši tā, man ar sākumā bija žēl. krāju kā pele visu līdz pēdējam. bet kam gan citam to krāj, ja ne dažādiem rokdarbiem :)) es pat laimīga, ka beidzot trīs galīgi nekur neliekami audumi aizgāja. tagad tiem otra elpa un ir pielietojums feins :D
    arī plānā tagad pāris mazākus apaļus toverīšus sacakot, kur mantas glabāt :)

    AtbildētDzēst
  4. Superīga rokdarbu taša sanākusi!

    AtbildētDzēst
  5. :))) Taša feina un kaķis pirmajā bildē vienkārši super! :))) Izskatās, ka viņa to tašiņu būtu darinājusi:)))

    AtbildētDzēst
  6. Sibilla jau noskatījās ka derētu arī iekāpt :D

    AtbildētDzēst