20 jūnijs 2011

Puķes, puķītes, un vēlreiz tamborētas puķītes

 .. un tik cakoju puķītes vienam projektiņam, ko gribu dabūt gatavu uz Jāņiem. Krāsaini, vai ne? Kā īstā ziedu pļavā :D



 Kas tas būs? ;) Pārsteigums. Ienāca man galvā atkal ideja, un šoreiz laikam atkal oriģinālā, manis izdomātā (ceru, jo nekur neesmu tādu ideju redzējusi) :)))
Ar šīm sacakotām puķītem droši vien nepietieks, vajadzēs vēl. Ceru paspēt līdz svētkiem pabeigt un atrādīt ;)

8 komentāri:

  1. WAAAAW cik kraasaini:))

    AtbildētDzēst
  2. Ai, tas būs kaut kas ārkārtīgi skaists! Lai izdodas!

    AtbildētDzēst
  3. es ceru ka no tās idejas sanāks kas sakarīgs :D

    AtbildētDzēst
  4. Jap. Izskatās iespaidīgi. Tik iespaidīgi, ka gribās gaidīt rezultātu. :)

    AtbildētDzēst
  5. Nu saintriģēji ne pa jokam :) Noteikti taps kaut kas grandiozs, ja tik daudz puķīšu vajag :))
    Nepacietīgi gaidam rezultātu!

    AtbildētDzēst
  6. Hmmm, kas tas varētu būt? Lai arī kas tas nebūtu, noteikti bū kaut kas vienreizējs:)

    AtbildētDzēst
  7. Paldies jaukajam Puķuzirnim! Man ļoti noderēja rozītes tamborēšanas apraksts, tā kā esmu švaka tamborētāja, tad šis ir skaidrs apraksts un skaists rezultāts. Noderēja dāvanas iesaiņojuma noformēšanai, kuru vēlāk var izmantot pie štātes.

    AtbildētDzēst
  8. lūdzu, man prieks ka patīk un atrodat ko noderīgu :)))

    AtbildētDzēst